måndag 11 november 2013

Degus till salu!

Jag har fortfarande flera degusar till salu som söker nya hem!


Mamma: Midgårds Maya (Agouti bärare på viltblå)
Pappa: Odin (Viltblå)
Föddes: 2013-04-09

Midgårds Diwali , hane, agouti 
Midgårds Dyami, hane, agouti  
Midgårds Dasan, hane, agouti
Midgårds Alo, hane, viltblå 
Midgårds Akule, hane, viltblå 
Midgårds Akando, hane, viltblå

Alla 6st killar bor ihop än så länge då de verkar trivas bra och jag är förvånad att de fungerar så bra som det gör eftersom hanar inte är kända för att gå i stora grupper men de här är verkligen mysiga små killar. De går ju att dela upp två och två vid köp men om det är någon som känner att de skulle vilja ta alla 6st så vore det roligt, självklart blir det då ett gruppris.





Mamma: Midgårds Maya (Agouti bärare på viltblå)
Pappa: Odin (Viltblå)
Föddes: 2013-07-30

Midgårds Rickon, hane, viltblå
Midgårds Brandon, hane, viltblå  
Midgårds Robb , hane, agouti 

Alla tre är mycket sociala och kommer gärna fram för lite godis och bor just nu med min äldre hane Darwin och lillkillen Carlton.







Mamma: Elvira, Viltbl
Pappa: Estrellado´s Darwin, Agouti Vittecknad   
Föddes: 2013-09-13

Midgårds Ashley, hona, agouti vittecknad, kanske stannar här 
Midgårds Hilary, hona, agouti vittecknad   
Midgårds Carlton, hane, agouti vittecknad

Carlton sitter ihop med killarna från kullen över och tjejerna bor i min stora grupp på 9st honor.






Är du intresserad av någon av dessa ungar hör av er till mig på: johannahornstrand@ymail.com

 

 

 

Inga kommentarer: