fredag 30 mars 2012

kullarna

Nu har ungarna börjat få lite fjun på sina kroppar och jag kan börja ana färgerna de kommer få. Dock tycker jag att det är lite tråkigt att det bara är tre st hanar i kullarna då jag själv har lite förkärlek till hanar. En av dem ska få bo med sin pappa och flytta tillbaka till Smulans gerbiluppfödning.
Jag har bestämt mig för att sälja Chocolate Fudge då jag inte har tänkt ta fler kullar på henne och hon skulle säkert uppskatta att få bo hos en mindre familj.



Kull 36
U: Baked Alaska, Grey agouti patched  E: Midgårds Koskenkorva, Grey agouti 
Föddes: 24/03-12
Midgårds , Hona,   
Midgårds , Hona,
Midgårds , Hona,
Midgårds , Hona,
Midgårds , Hona,
Midgårds , Hona,
Midgårds , Hona,



Kull 37
U: Chocolate Fudge, Burmese patched E: Smulans Findus, Pearl 
Föddes: 24/03-12
Midgårds , Hona,   
Midgårds , Hona,
Midgårds , Hona,
Midgårds , Hane,
Midgårds , Hane,
Midgårds , Hane,
Med denna kull ska jag troligen sälja iväg Choco med en unge!



1 kommentar:

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.